KRCCC grickalice za mini barove luksuznih hotela: Lansiran prvi brend Amfiteatra

Da u Kulinarskom Razvojnom Centru nikad nije dosadno već je odavno poznato! Kao potvrda toga, dolazi vijest i o lansiranju prvog vlastitog proizvoda. Riječ je o KRCCC grickalicama, koje se prave od rostiranog kikirikija s wasabijem i chijom.

Krckasti proizvod

Ova inovacija iz Zembine kuhinje realizira se u suradnji s Atelier Ecostyle Marine Prijatelj. KRC Amfiteatar je osmislio recepturu i brend, a za packaging i distribuciju zaduženi su kolege iz partnerske tvrtke.

Ponuditi gostu nešto više

Zembo, čija je receptura, kaže da hoteli pokazuju ogroman interes. “Luksuzni hoteli hoće da imaju nešto posebno u svom asortimanu. Ovo je home made proizvod bez dodataka, koji će gosti moći probati samo primjerice u Monte Muliniju” – nadodaje ovaj chef.

Ovo je level up na postojeću ponudu. Radi se o pretežito internacionalnim gostima koji cijene jedinstvenost, kvalitetu sastojaka i poznaju osnovne sirovine. Još jedna posebnost grickalica da nisu frigane na ulju, već da je na suho ispečeno – ističe Zembo.

Velik interes hotela

“Dobili smo više od 144 narudžbe, što nam već predstavlja izazov za isporuku. Ipak, uspijet ćemo zadovoljiti svim zahtjevima te ovo svakako neće biti naš prvi proizvod” – za kraj tajnovito najavljuje poznati chef.

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *